Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

To χαρτί

Από τις σημαντικότερες εφευρέσεις στην ιστορία του ανθρώπινου γένους είναι το χαρτί.
Καθημερινά έχουμε να κάνουμε με χαρτιά. Λογαριασμοί, χαρτονομίσματα, έγγραφα... Απαραίτητα για την κίνησή μας, την επιβίωση μας και φυσικά την δουλειά μας. Στο συγκεκριμένο τώρα τομέα, τα χρειαζόμαστε για να καταγράψουμε τις ανάγκες που έχουμε, παραδείγματος χάρη μέσα σ΄ένα γραφείο. Στη συνέχεια, αυτά τα χαρτιά προωθούνται στους προϊσταμένους.
Και τώρα ερχόμαστε στο προκείμενο. Μπορείτε να μου πείτε πως ορισμένοι έχουν το χάρισμα να τα εξαφανίζουν. Είναι φοβερό! Οι συγκεκριμένοι έχουν το χάρισμα ως άλλοι David Copperfield να εξαφανίζουν τα απαραίτητα χαρτιά για τη δουλειά τους μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αλλά δε σταματάμε εκεί. Η απώλεια του χαρτιού συνοδεύεται μαζί με απώλεια μνήμης, η οποία συνοψίζεται στη φράση:"Εγώ δεν έχω κανένα χαρτί τέτοιου είδους στα χέρια μου. Δεν ξέρω για τι μου μιλάτε!". Ουγκ!... Όπως θα έλεγαν οι φίλοι μας οι Ινδιάνοι. Αν μάλιστα συνεχίσει με δηλώσεις του στυλ: "Μα που είναι αυτό το χαρτί που το χρειαζόμαστε από την προηγούμενη εβδομάδα; Έπρεπε να το είχατε ήδη ετοιμάσει. Με απογοητεύσατε." Εκείνη τη στιγμή, τον πνίγεις ή δεν το πνίγεις; Ερωτώ. Στην αρχή εκνευριζόμουν, κατέβαλλα μεγάλη προσπάθεια να μη μιλήσω.. Τώρα πια όμως μου συμβαίνει κάτι άλλο, μου΄ρχεται να βάλω τα γέλια... και να τους πω: να΄το, .... θα' λεγα αν το βλεπα!
Φιλάκια.

2 σχόλια:

Coco είπε...

Συγχαρητήρια συγχαρητήρια συγχαρητήρια! Πάτροκλος!
Τα συγχαρητήριά μου για τον άνεμο που παίρνει τα χαρτιά για να δεις ότι δεν τα ΄χεις δει ακόμη όλα κι ακόμη τα συγχαρητήριά μου σε σένα που κατάφερες ανάρτηση, θαυμαστόν και παράδοξον, μήπως οι χορδές από το καινούργιο έγχορδον όργανον εντός της οικίας σου λειτούργησαν ως κεραία;

Sulpice είπε...

Πάτροκλος, ποιος είναι αυτός ο Πάτροκλος; καλέ. Και γω Χίλαρυ! Δεν πάμε καλάααα....
Πάντως όντως είναι παράδοξο. Προσέξτε μήπως γίνει κανένας σεισμός... Ελπίζω ο άνεμος να μου συνεχίσει να μου δίνει έμπνευση.
Φιλάκια.